גם הידיים שלך יכולות לרפא - סדנאות רייקי בכל הרמות

סדנאות רייקי בכל הרמות נערכות בקבוצות קטנות עם יחס אישי והדרכה פרטנית.
קבלת תיאום לאנרגיית הרייקי מהווה הזדמנות נפלאה להתחבר לתדר האנרגטי המרפא של הרייקי וללמוד כיצד לטפל בעצמנו ובאחרים.בסדנה נלמד דרכים שונות לטיפול וריפוי ונתנסה בהן.
אנרגיית הרייקי היא כלי נפלא המסייע לנו להפנות את המבט פנימה אל עצמנו להתחבר ליכולות שלנו וללמוד להקשיב לאמת הפנימית שלנו ולאינטואיציה המכוונת אותנו אל קולה של נשמתנו.
האנרגיה של הרייקי מטהרת ומרפאה בכל הרמות, מעצימה את היכולת שלנו להתבונן בעצמנו בכנות ולהשיג מודעות עצמית גבוהה יותר.
ההעלאה למודעות מאפשרת התמודדות וריפוי של הפחדים והמצוקות שמנהלים את חיינו ובכך מגדילה את היכולת שלנו לחיות את רצוננו האמתי ולא להיות שבויות בהתניות ההכרתיות.
אנרגיית הרייקי מאפשרת לנו להביא ריפוי למקומות הכאב והקושי בחיינו ברמה הנפשית, הרגשית והפיסית ובכך מעודדת צמיחה והתחדשות ומקרבת אותנו צעד אחר צעד לחיים של הגשמה וסיפוק.
בנוסף מלבד סדרת הסמלים המסורתית הניתנת ברייקי במהלך הסדנאות ינתנו שני סמלים נוספים שניתנו לי ע"י המורה שלי בהודו המעודדים צמיחה רוחנית וריפוי.


רייקי I + II השער לעולם המופלא של אנרגיות הרייקי, תיאום של הסמלים, טיפול עצמי, טיפול באחרים המלא והמקוצר וטיפול מרחוק.

רייקי III - למעוניינות להעמיק וללמוד טכניקות טיפוליות נוספות וקבלת תיאום של סמל נוסף.

ריקי מאסטר - מסלול המיועד למעוניינות להעמיק את החיבור הארגטי ולהכיר את הרייקי לפני ולפנים ולמי להפוך למאסטריות בעצמן ולחנוך אחרים לאנרגיה המופלאה הזו.


מפי אחרים:
לכל מי שחלם אי פעם על כוחות ריפוי ואהבה מופלאים, על שתהיה לו/לה היכולת לתת ולקבל מתנה מיוחדת לחיים. מומלץ בחום ובאהבה! כיף גדול ופתיחה ישירה אל הלב, וכמובן לעשות את הדרך ולקבל את המתנה מהמורה הנדירה כי לזה אין תחליף! ש.


אשמח לענות על כל שאלה
לפרטים ולהרשמה יש לפנות לחגית בטלפון 054-8036118
או במייל hagitmaro@gmail.com

 
חגית מרום קבלה את הכשרתה כרייקי מאסטר בשנת 1998.