המלצות

חגית היא לא רק מורה לדרך, היא מורה ייחודית לידע חדש מהסוג שנותן כלים ומשנה חיים. כזה ששינה את חיי שלי. נקודות המבט החדשות והמפתיעות שלה, השילוב בין התיאוריה למעשה, התובנות שאני מגיעה אליהן והמודעות שאני מפתחת בזכותה, כל אלו הופכים למתנה נפלאה ופרקטית ביום יום שלי, שאני מאושרת שקיבלתי מחגית ושאני עדיין מקבלת ממנה.

ההקשבה המדויקת של חגית, המעוף, ההכוונה והמקצוענות הבלתי מתפשרת שלה מאפשרים לי לעבור תהליך שינוי שלא ידעתי שאפשרי. התהליך דורש אמנם עבודה קשה ונדרשת סבלנות, אבל עם מורה מסורה ומחויבת שכזו קל להתמיד וההתמדה משתלמת ומתגמלת.

תודה רבה חגית, אין לי מושג מה זה הקסם הזה שאת עושה, אבל זה ממש לא חשוב כי הוא עובד, ואני מאחלת לעוד הרבה א.נשים שיזכו בך כמורה לדרך.

ממליצה בחום רב להצטרף למסע עם חגית ולהרוויח בענק.  מ.ז.

~*~

עם חגית עשיתי דרך שלא הצלחתי לעשות בעבר, והייתה לי קפיצת מדרגה משמעותית בהתפתחות האישית שלי.

למדתי להגדיל את ההערכה העצמית שלי, לצמצם את ההלקאה העצמית, להיסחף פחות אחר הדפוסים שלי ואחר הרחמים העצמיים. הצלחתי לקחת יותר אחריות על החלק שלי באושר שלי, לקבל את מה שאין לי עליו שליטה ולשפר את האופן בו אני חווה את חיי.

קבלתי מחגית נקודת מבט חדה וחריפה בשילוב של המון אמפתיה, קבלה וחום שהייתי זקוקה להם ולמדתי להעניק אותם לעצמי. כיוון שהחוויה עם חגית אינה רק בשיחה אלא גם באמצעות כלים  אנרגטיים ורגשיים, היא חזקה ומשמעותית יותר ומתגברת על המכשולים השכלתניים שלפעמים עוצרים אותנו מלהשתנות. 

רכשתי כלים שיאפשרו לי להמשיך להתפתח ולצמוח כל החיים ואני מאחלת לכל האנשים שאני אוהבת ולכל מי שרוצה שינוי, את החוויה שהייתה לי עם חגית. ש.ק.

~*~

אתמול נסעתי לי בדרך וחשבתי על חגית ועל איך היא 'הצילה' אותי, ואיך בזכות ההכוונה שלה קיבלתי את מתנה החיים שלי. ואיך המקום הטוב שאני נמצאת בו היום זה הרבה בזכותי וגם הרבה בזכותה.

והיום מישהי שאלה אותי: מה זה היה הטיפול שלה?  לא ידעתי להסביר בדיוק, כי זה המון דברים, וזה גם לא משנה מה, כי זה פשוט עובד וזה נפלא. תודה חגית  

אז אם מי מכן מרגישה קצת אבודה או מבולבלת בדרך, אני קוראת לכן להפגש איתה. ר.ז.

~*~

הגעתי לחגית בשעה חשוכה במיוחד, ובשאריות החשיבה החופשית שלי הבנתי שמצאתי משהו. הבנתי שמצאתי פתח יציאה והבנתי שיש אפשרות לחשוב, להרגיש ולחיות אחרת.

מאז התחיל המסע שלי איתה, המסע שלי, שתכלס דומה למסע של כולנו, הוא ממקום סגור ובעל ראייה מוגבלת, למקום רחב, משחרר ומלא באפשרויות. לא פשוט המסע, זה בטוח, אבל  החיבור לחגית הבהיר לי שזה אפשרי ושלא כדאי שאוותר. אז לא וויתרתי, לא על המסע ולא עליה. 

חגית כשותפה לדרך, שחייבים לדעתי לעשות, היא שותפה מעולה ואני מאושרת שבאותה שעה חשוכה, הצלחתי בעזרתה החכמה והעמוקה של חגית, לשמוע את קריאתי שלי לשחרור ולחיים חופשיים יותר. נ.ס.

~*~

כתרפיסטית וכהילרית בעצמי, חגית נתנה לי דוגמה אישית לצמיחה, לשינוי עמוק  ולמודעות עצמית. היא לוותה אותי בדרך שלי גם באופן אישי וגם בסדנאות המדיטציה ובקורסים של המודעות העצמית.

חגית היקרה למדה אותי המון דברים, אבל מעבר לכל והכי חשוב היא למדה אותי לאהוב את עצמי. הכלים שהיא למדה אותי עוזרים לי בחיי ביומיום ובהתמודדויות הפרקטיות. ברגעי הקושי והמשבר הם מאפשרים לי לעצור רגע לבחור באהבה לעצמי, למצוא בתוכי מקום של חמלה ורכות ויכולת לתת לי את הטוב עבורי. הם מאפשרים לי להרפות מהדפוסים האוטומטים המזיקים שלי, כמו גם מהשיפוטיות והביקורתיות העצמית.

חגית יודעת לעזור ולתמוך ברגעי משבר, לראות אותי באמת, להכיל, להקשיב מתוך הלב ולתת את העצה והכלי הנחוצים כדי לצמוח. גם ברגעים הכי חשוכים שלי חגית עזרה לי לראות שיש אור ושאני יכולה אחרת.  א.ה.

~*~

אני לדבר עם מישהו על הבעיות שלי? אני הפסיכולוגית של כולם ויודעת איך להתנהל בעולם. כך חשבתי עד שהגעתי לחגית ואז הבנתי שאני מסתובבת שבויה בתוך קורי העכביש של עצמי עם קשר גדול באמצע ... חגית פורמת לי את הקשרים האלה מפגישה לפגישה וכך חלפו שנתיים וארבע חברות, שהייתי נחמדה מספיק, לחלוק בה איתן... זכיתי במטפלת שעוזרת לי בתלאות החיים ממקום של דאגה אמיתית, שלא נגמרת אף פעם, גם מחוץ לשעה השבועית שלנו. זכיתי. ל.ע.

~*~

חגית מביאה איתה עומק וחיבור רוחני, אינטיליגנציה, יכולת הבחנה, חדשנות, קשב, תבונה ורהיטות, אותם היא מחלקת ברוחב לב למטופליה. המהפך שעברתי מאז מפגשנו הראשון, הן בטיפול אישי והן במפגשים הקבוצתיים בהנחייתה, הוא כה משמעותי ונפלא והשינוי באופן בו אני חיה היום עם עצמי ועם הסובבים אותי הוא כה חד משמעי, שאין לי אלא להציע גם לך לבחור בעצמך ולפנות לחגית שתלווה אותך בדרכך.


היא פוגשת כל אדם במקום בו הוא נמצא ומלמדת אותו לחיות את חייו תוך הקשבה ללב והסרת המהמורות שאנחנו וחיינו כה נדיבים בלהניח לפנינו. כל מפגש עימה, הוא מפגש של דיוק, הכלה, למידה ומציאה מחודשת של האיזון הפנימי .ר. ר.

~*~

הגעתי לחגית לטיפול אחד ונשארתי. מכל מפגש איתה יצאתי ברווח ובתחושת מודעות גבוהה יותר. הרבה פעמים חגית פשוט ״הצילה״ אותי, היא לא וויתרה לי, ידעה לדחוף כשצריך וידעה לחבק כשצריך. עזרה לי לנשום ולהתמודד טוב יותר עם הקשיים שחוויתי יותר מכל טיפול פסיכולוגי שעברתי. יש לה יכולות מדוייקת לראות, להבין ולעזור לאנשים. 

המלצתי לחברים והם הודו לי על החיבור עם חגית.ואני ממליץ לכל מי שרוצה לחיות חיים מלאים יותר, גם אם מדובר במי שכבר ניסו ״הכל״. חגית פשוט יודעת כיצד לעזור למי שרוצה לעזור לעצמו בצורה המדוייקת המקצועית והתכליתית ביותר. חגית חוללה שינוי אמיתי ומהותי בחיי, זה מסוג הטיפולים שרק מי שחווה יכול להבין ולהרגיש את ההבדל בין חגית לכל טיפול או מטפל אחר.   ב.כ.

~*~

חגית, מורה ואישה יקרה, פגשתי אותך לראשונה כשחשתי שכבר אין ברירה, שבויה בתוך הכאוס של חיי, אט אט, במלאכת מחשבת, בצד ליווי אנרגטי, סייעת לי להתיר הסבך, ולמצוא בתוכו את דרכי, להצליח לשוב לשמוע ולהקשיב לליבי ולגייס את האומץ ללכת לאורו ולקולו.

"למודת ניסיון" ממטפלים שונים הגעתי אליך, תרפיסטים, פסיכולגיות ועוד, אצלך  מצאתי שילוב נדיר בין עולם הרוח ועולם הדעת, בין האנרגיות לבין הקרקע, שילוב שעבורי היווה את הדרך המנצחת של עבודה פנימית.

מודה לך על תבונת ליבך ומוחך והאופן בו את מתרגמת אותה להנחיה והדרכה אישית וקבוצתית, בצניעות רבת ערך, בגמישות רבה ובפתיחות לאפשר לי את דרכי שלי בעולם. תבורכי את ויבורכו כישורייך. את נדירה. גם תודה מקרב לב צרה מלהכיל את תחושתיי.    ד.ר.

~*~

לאשה העסוקה (אבל לא רק לנשים בחבורה) ולמי שיש סבלנות לקרוא רק שורה אחת, אקדים ואומר באופן הכי ברור:

אני לא רק ממליצה על הקורס של חגית – אני אומרת לך: זה לא סתם "קורס", זו חוויה משפרת חיים בצורה מדהימה!

בעת שחוויתי משבר אישי הגעתי לקורס המודעות של חגית.  בכל מפגש הרגשתי שהנושא  "קולע בול" לצרכים שלי, לחיים שלי, למקומות בהם נזקקתי לעזרה לעצה ושינוי. 

חגית ניחנת ברגישות יוצאת דופן, ברוגע ובחוכמה, ביכולת להגיע לכל אחת ואחת, היא מאפשרת, מכילה, מורה לחיים. האנרגיות של חגית והיחס האישי שהיא מעניקה לכל משתתפת לחוד ולכולנו כקבוצה –  עושים את הבלתי אפשרי לאפשרי וטוב.

אם את רוצה לעשות לעצמך משהו טוב, אם את רוצה חיים טובים ואיכותיים יותר, אם את אוהבת את עצמך (ועוד יותר, אם את עדיין לא אוהבת את עצמך) – אל תוותרי על המפגש עם חגית.  א. ס.

~*~
בתור מטפלת בעלת וותק של שנים רבות, הקורס הזה הצליח להפתיע אותי... במהלכו הבנתי שאני במו מוחי "האוטומטי" גרמתי לעצמי סבל.
הקורס מחולק לנושאים וכל פגישה עלה נושא אחר על הפרק ועזר לי להבין את עצמי טוב יותר ולהכיר לעומק את המנגנונים שמפעילים אותי.וכאן מגיעה התפנית...
ההבנה שאני אחראית על התוכן המחשבתי רגשי שלי ולא קורבן של החייםאו של הסביבה והגנטיקה - עזרה לי לעשות את השינוי. מה גם שיש כל פגישה "שיעורי בית שדורשים מחשבה ותשומת לב עד הפגישה הבאה.
כל מה שחוויתי בעצמי התווסף למה שחוו חברותי לקבוצה והעצים את כולנו. את התוצאה המופלאה של הקורס אני נושאת בתוכי וחווה בחיי. תודה ובאהבה צ. פ.

~*~

חגית חגית

לפעמים אני תוהה, איך את מעזה, בתוך עולם כלכך מדעי, כלכך מאורגן, מוסבר, שכלתני... להיות את -  לפעול בדרך לא ידועה, עצמאית, לא נענית לכללים ומוסכמות, לא דומה לשום דבר ושום דבר לא דומה לה. ובכל זאת מדויקת, חדה, רגישה מצליחה ליצור שינוי כלכך ברור, כלכך חד משמעותי, משנה חיים.

איך אנשים אומרים לי: חגית שינתה לי את החיים... ואין לי מושג איך זה קרה. אני זוכר את הרגע שבו חיי שלי השתנו ואין לי מושג איך זה קרה. אבל זה קרה ולפי  כללי ההיגיון שעם הצלחה אין להתווכח, נשאר לי לומר לך תודה תודה על המתנה חגית הנפלאה.  ג.ה.