קורס מודעות עצמית  - להפוך להיות המטפל.ת של עצמך

החיים שלנו מגיעים ללא הוראות הפעלה ופעמים רבות אנחנו לא יודעות מה לעשות מול מה שהם מזמנים לפתחנו. גם כשאנחנו מנסות להתמודד עם משברי החיים, אנחנו מוצאות את עצמנו נופלות, למדרון החלקלק של הביקורת עצמית, החרטה, התסכול ורפיון ידיים. 

אם הגעת למקום שבו את מרגישה שהיית רוצה לדעת יותר איך להתנהל בחייך בצורה מטיבה ומצמיחה? להכיר את עצמך יותר לעומק ולהשתחרר מהתגובות האוטומטיות, אם את מחפשת כלים פרקטיים שיאפשרו לך להיות המטפלת של עצמך ויעזרו לך להפוך את חיי היום יום שלך למנוף לשינוי וצמיחה מטיבה הקורס הזה הוא המקום עבורך.

בקבוצה קטנה ואינטימית, שיוצרת מרחב מוגן ומכיל, נראה את קווי הדמיון המרובים שבינינו ונוכל לפגוש ולרפא ביתר קלות את מצוקותינו ולהתחבר לגדולתנו, כפי שהיא משתקפת בעיני חברותינו למסע.

עבודת מודעות מאפשרת לי להבין טוב יותר, כיצד העולם סביבי פועל וכיצד הוא מפעיל אותי. היא מאפשרת לי להכיר טוב יותר את עצמי וכך לסגור את הפער בין המצוי לרצוי בחיי. ככל שאני מכירה טוב יותר את עצמי, אני משיבה לעצמי את הכוח על חיי, יכולה ליטול יותר אחריות על מסלולם וכך להפוך מסופקת יותר, מדוייקת יותר ושלמה יותר עם הבחירות שלי.

מודעות עצמית היא אחד הכלים בעלי העצמה האדירה ביותר העומדים לרשותנו בחיים האלה, במהלך הקורס הזה נלמד כיצד לנצל אותה ולהפוך אותה לבת ברית בחיינו וכיצד אפשר עם רצון כן ואמתי ועבודה של מודעות עצמית לא רק להתחיל לחלום אלא גם להגשים.
 

הקורס הוא בן 12 מפגשים של 3 שעות מדי יום שישי הראשון בכל חודש 


סיליבוס הקורס:

1. מי אני? - תחילת המסע שלנו היא בלהשיל את הקליפות הרבות שצברנו בחיינו, שאינן מאפשרות לנו לדעת ולשמוע מי אנחנו ומה אנחנו באמת מבקשות לעצמנו.  ואיך נוכל להפוך את העולם סביבנו למראה שתסייע לנו בתהליך.

2. מקורבנות לאחדות - נבין את המקום המרכזי של דפוס הקורבן בחיינו, כיצד הוא מנהל אותנו עד לפינות האינטימיות ביותר שלנו עם עצמנו ועם העולם. נראה מה אנחנו מרוויחות, על מה אנחנו מוותרות ואיך אפשר לצאת משם.

3. החיים כסרט - נגלה איך לכל אחת מאיתנו יש סרט שאותו היא מקרינה על החיים, סיטואציות משתנות, אנשים מתחלפים ואנחנו ממשיכות לחיות את אותה עלילה שחוזרת על עצמה. נגלה מה הסרט הפרטי שלי וכיצד לצאת מאולם הקולנוע של ההכרה.

4. אחריות התרופה לאשליה - מה זה אומר לקחת אחריות על חיי? איך אחריות מלמדת אותי לשים את עצמי ואת הטוב עבורי במרכז חיי, במקום את נסיבות חיי ובכך להשיב לעצמי את הכוח שלי ולחולל שינוי עמוק ומהותי.

5. על האמון בעצמנו - אמון בעצמנו הוא משאב נחוץ והכרחי על מנת שאוכל להעז לחלום ולהגשים בחיי. נלמד איך לבנות אמון בעצמנו, איך לא לפחד מכישלון ולהפוך את חיינו למסע של הגשמה.  

6. מאגו לערך - האגו שלנו כובל אותנו למבט של האחר, מודד אותנו בלי הרף על הסרגלים החברתיים ומותיר אותנו בתחושה של לא מספיקות תמיד. נלמד כיצד להבדיל בין אגו לערך עצמי וכיצד לבנות את הערך העצמי שלנו ולמנף ממנו את חיינו.

7. מטרה מול ציפייה - לכולנו יש מארות ויעדים בחיינו. כדי להשיג אותם עלינו לדעת איך ללכת נכון את הדרך אליהם, בלי להניח להרגלים הישנים לרפות את ידינו, אלא בצורה מטיבה המאפשרת להשיג בהצלחה את היעד.

8. על הרצון והיכולת
9. זיכוך הרצון - שני שיעורים יוקדשו לרצון שלנו. הרצון הוא הכוח החזק ביותר העומד לרשותנו, כשאני יודעת כיצד לפעול נכון באמצעות כוח הרצון שלי אני נעה בחיי לא מתוך סבל אלא מתוך השראה. נלמד איך להתגבר על מחסום הפחד, איך לשחרר רצונות סותרים ואיך להפוך את הרצון שלנו לכנפיים.

10. השיפוטיות - כולנו גדלנו על ברכי ״הבקורת הבונה״ זו שמוציאה לנו את כל האוויר מהמפרשים. נלמד להחליף את הבקורת הדורסנית והמשתקת בהתבוננות כנה שאינה מבקשת להסתיר דבר, אלא מבקשת את הטוב ביותר עבורי וכך נייצר צמיחה מטיבה ומהירה.

11. מיס פרפקט - האשליה הכואבת ביותר שאנו חיות בה היא שעלינו להיות מושלמות כדי להיות ראויות לאהבה. נראה את המחיר העצום שאנו משלמות על האמונה הזו ואיך אנחנו הופכות ״ממושלמות״ לשלמות.

12. האהבה לעצמנו - דרך המלך לחיים של הגשמה וסיפוק.

אז אם את מרגישה שאת רוצה יותר מהחיים ולא מוכנה יותר להסתפק בפחות, אם את מרגישה שהיגיע זמנה של כמיהת הלב שלך לצאת מן הכוח אל הפועל, אם את מבינה שכאן ועכשיו זה הזמן שלך מזמינה אותך להצטרף אלי ולתת לעצמך את המתנה הגדולה ביותר - החיים שאת ראויה לחיות.


משך הקורס: 12 מפגשים בתדירות של מפגש פעם בחודש
אורך המפגש: 3 שעות
עלות: 3,600 ש"ח (אפשר תשלומים)


לפרטים ולהרשמה חגית מרום 0548036118 או במייל  hagitmaro@gmail.com


מה מספרות מי שכבר היו:

 "אני לא רק ממליצה על הקורס של חגית - זה לא "קורס", זה חוויה משפרת חיים בצורה מדהימה!"   א.ס.


"אם את רוצה לשנות את חייך לטובה, לאהוב את עצמך יותר, להעריך את עצמך יותר ולקבל את עצמך בדיוק כמו שאת, אז אני ממליצה בחום על קורס המודעות של חגית אישה ומורה מדהימה ועמוקה" א.ה.


"כמטפלת ותיקה הקורס הזה הצליח להפתיע אותי... במהלכו הבנתי שאני במו מוחי "האוטומטי" גרמתי לעצמי לסבל. החלוקה של הקורס לנושאים וכל פגישה נושא אחר עלה על הפרק עזרה לי להבין את עצמי יותר טוב ולהכיר לעומק את המנגנון שמפעיל אותי. וכאן מגיעה התפנית...,

ההבנה שאני אחראית על התוכן המחשבתי והרגשי שלי, אני לא קורבן של אחרים או של הסביבה והגנטיקה עזרה לי לעשות את השינוי שרציתי " צ.פ.

 

"הסדנה הזו היא אחד הדברים הטובים שקרו לי!" ל.ה.

 

"למרות היותי מטפלת ולמרות שאני עוסקת שנים רבות בעבודת מודעות ובעבודה רוחנית הקורס של חגית העשיר אותי בכלים פרקטיים איך להטמיע את הידע, איך לצאת ממשברים ואיך לחגוג את החיים כמתנה בכל רגע ורגע" ח.ש. 


אם גם את היית רוצה ללמוד כיצד להפוך להיות המטפלת של עצמך ולחיות את חייך, במלוא מובנה של המלה, הצטרפי לקבוצה קטנה שתעשה דרך גדולה, כי מגיע לך לחיות את החיים שתמיד חלמת לעצמך.

להרשמה ובכל שאלה אני כאן 0548036118 ואפשר להתקשר או לכתוב לי למייל