ליווי אישי, אחת על אחת.ד בדיוק למידתך.

האתר כתוב בלשון נקבה מטעמי נוחות ומיועד לשני המינים.


במפגש אישי המשלב מודעות עצמית וטיפול באנרגיה פרקטית נביט יחד על חייך מנקודת מבט שונה מחוץ לקופסת ההרגלים והמובן מאליו. יחד נמצא את הנתיב שיאפשר לך להקשיב לעצמך ביתר דיוק ובהירות ולהבין מה הרצון האמיתי שלך ואיך תוכלי לרתום את החוזקות שלך על מנת להגשים אותו.

לאורך תהליך עומק זה, של היכרות עם עצמך ועם חוקי היקום, תקבלי: ידע רוחני ואקדמי וכלים לעבודה עצמית, שיותאמו אישית לדרך הייחודית והחד פעמית שלך ויאפשרו לך לצלוח את הנקודה שתמיד עצרת בה וימשיכו לשרת אותך גם בהמשך החיים. 

בואי לגלות את הדרך שבה בעיה, קונפליקט, מצוקה או משבר, הופכים באמצעות האנרגיה הפרקטית ועבודת המודעות, לניתנים לניהול מיטיב וכיצד את מוצאת בתוכך את העצמה והבהירות לחלץ מהם את הטוב עבורך ולחולל את השינוי שאת מבקשת לעצמך. 

בואי להיווכח כיצד השאלה: מי אני? ומה אני רוצה מעצמי ומחיי? מתחילה לקבל תשובות ולהתוות לך את הדרך.

בעזרת הטיפול האנרגטי והגישה לחיים שהמודעות העצמית מטמיעה, תלמדי להכיר ולהתחבר אל היכולות שלך, ואל אזורי העצמה והחוזקה שלך. תכירי את המקומות שבהם עדיין עליך ללמוד ולהתעצם ותקבלי כלים פרקטיים שיסייעו לך להשתחרר מאמונות מגבילות, פחדים ומצוקות המונעים ממך לחיות את החיים שאת רוצה לחיות.

ההדרכה האישית והכלים הפרקטים יעזרו לך לפתוח את הלב לעצמך, לבחור ברצון שלך, לבחור בטוב עבורך, ולגלות כיצד כשטוב לך טוב גם לכל מי שסובבים אותך.

מזמינה אותך לצאת למסע המופלא ביותר שיש לחיים האלה להציע, המסע מעצמך לעצמך ולגלות כיצד החיים שלך הופכים יותר ויותר שלך כשיש לך מורה לדרך.


ולפרטים הטכניים:

המפגשים מתקיימים ביהוד ובתל אביב

משך המפגש שעה, פעם בשבוע

עלות 350 ש"ח


אם את עדיין שואלת את עצמך מהי אנרגיה פרקטית?

בעולם הרוח מדברים איתנו הרבה על אנרגיות, משהו ערטילאי, שאם לא זכינו לחוש אותו על עצמנו ובשרנו קצת קשה להבין במה דברים אמורים. אנרגיה היא משהו בלתי מוחשי, המועבר בטיפול במגע או מרחוק, באמצעות המעביר למקבל. למרות שמרבית האנשים לא יכולים לראות אנרגיה ולמרות שאי אפשר לתפוס אותה בדרך הרגילה והמוכרת לנו, עדיין רבות מאיתנו יכולות לחוש אותה: בין אם בצורה של חום, זרמים, מגע שנותר על הגוף הרבה אחרי שהיד כבר נעלמה, תחושה נעימה של שקט שמתפשטת בתוכנו ועוד צורות שונות ומגוונות.

אנרגיה פרקטית, היא דרך מופלאה להפוך את הלא מוחשי למוחשי. גם אם אנחנו מאלה שלא מרגישות דבר, באמצעות האנרגיה הפרקטית והפעולה שלה עלינו בכל הרמות, הרוחנית, הנפשית והפיסית, אנחנו יכולות לראות תוצאות בחיים שלנו, לעיתים אפילו לאחר טיפול בודד אחד. האנרגיה פוגשת אותנו במקום שבו אנחנו נמצאות ומסייעת לנו להכיר את עצמנו לפני ולפנים היא מעלה למודעות, מסייעת ותומכת בתהליכי הריפוי הנפשיים והפיסים, היא מאפשרת לנו לשחרר ולהרפות ממה שאיננו זקוקות לו עוד, ממה שעוצר אותנו בדרכנו, ממה שמסב לנו סבל.

האנרגיה הפרקטית מחברת אותנו ללב שלנו ומאפשרת לנו לשמוע את עצמנו באמצעותו, היא פותחת בפנינו את היכולת להתחבר לעצמנו במקום שהוא מעבר לגוף, מעבר לאישיות ולאגו, מקום שאינו מושפע מההיסטוריה שלנו, שאינו מוטה על ידי עולם האמנות, או חסום על ידי הפחדים והמצוקות. האנרגיה הפרקטית מאפשרת לנו לפגוש את עצמנו במקום של העצמה, הבהירות וכמיהת הלב ובאמצעותה אנחנו יכולות לשנות את חיינו מהמצוי לרצוי.

באמצעות האנרגיה הפרקטית אנחנו מוצאות את נקודת הארכימדס הפנימית וממנה למנף את עצמנו אל המקום שבו אנחנו מרוצות ומסופקות מחיינו.

בואי להתנסות ולגלות דרך נפלאה המחברת בין העולמות, מביאה את הרוח אל החומר ומחוללת שינוי אמיתי ובר קיימא.

המלצות של מי שהיו וחוו